تفاوت قیمت کارتخوان

قابلیت‌ها و ویژگی‌‌ها

تفاوت قیمت کارتخوان در دستگاه‌های کارتخوان در انواع مختلفی عرضه می‌شوند و هر یک از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. برخی از این ویژگی‌ها شامل صفحه نمایش لمسی، اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا بلوتوث، دوربین عکاسی و سلفی اپ استور مخصوص برای دانلود قابلیت نصب نرم افزارهای حسابداری پشتیبانی از نوع‌های مختلف کارت‌های بانکی، حسگر اثر انگشت و … می‌باشد. برخی از دستگاه‌ها می‌توانند قابلیت پرداخت بی‌سیم و تکنولوژی NFC را نیز داشته باشند. این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌تواند به عنوان عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت دستگاه‌های کارتخوان باشد. دستگاه‌هایی با ویژگی‌های بیشتر و پیشرفته‌تر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

تفاوت قیمت کارتخوان

کیفیت ساخت

دستگاه‌های کارتخوان با کیفیت ساخت و مواد با کیفیت و پایدار قیمت بالاتری دارند. این دستگاه‌ها معمولاً در مقابل ضربه‌ها، خراش‌ها و شرایط آب و هوایی مقاومت بیشتری دارند. همچنین، این دستگاه‌ها دارای عمر طولانی‌تری هستند و در نتیجه نیاز به تعمیر یا تعویض کمتری دارند.این موضوع در کارتخوان های سیار بیشتر مورد توجه قرار میگیرد،کارتخوان ها گاها در ظرافت ساخت و اندازه و مقاومت بدنه باهم‌تفاوت دارند واین مسئله تاثیر در تفاوت قیمت کارتخوان خواهد داشت.

استوک‌یا آکبند بودن دستگاه

دستگاهای کارتخوان موجود در بازار ایران به دودسته ی استوک وارداتی و آکبند های تولید داخل تقسیم میشوند و این مورد نیز در تفاوت قیمت دستگاها تاثیر زیادی دارد
در اغلب مواقع دستگاهای استوک قیمتی مناسب تر و پایین تر از دستگاهای آکبند دارند و میتوان با انتخاب صحیح مدل دستگاه با قیمتی مناسب دستگاهی عالی خریداری کرد.
گارانتی دستگاهای استوک مسئله ی مهمی است که باید از طریق شرکت مبدا انجام شود زیرا رابطه مستقیم با تفاوت قیمت کارتخوان دارد.

برند کارتخوان

برند و تولیدکننده

رندها و تولیدکنندگان مختلف دستگاه‌های کارتخوان، قیمتی متفاوت را برای محصولاتشان تعیین می‌کنند. برندها و تولیدکنندگان مشهورتر و معتبرتر عموماً قیمت بالاتری دارند. این نشانه می‌دهد که آن‌ها تمرکز بیشتری روی کیفیت محصول، طراحی، امنیت و خدمات پس از فروش دارند.

استفاده از سیستم‌های پردازش مختلف نیز می‌تواند نرخ پردازش را تحت تأثیر قرار دهد. برای مثال، پردازش آنلاین ممکن است هزینه‌های کمتری داشته باشد نسبت به پردازش دستی.

قوانین و مقررات مربوط به صنعت پردازش نیز می‌تواند تأثیر زیادی بر نرخ پردازش داشته باشد. برخی قوانین ممکن است منجر به افزایش هزینه‌های پردازش شوند.

محل توزیع و فروش

مکان‌هایی که دستگاه‌های کارتخوان را عرضه می‌کنند نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. در فروشگاه‌هایی با دسته‌بندی بهتر، پشتیبانی سریع ترو شبانه روزی و همینطور واحد تعمیرات فعال کارتخوان در شرکت مسئله بسیار مهم و حائض اهمیت میباشد،زیرا کارتخوان شخصی بدون پشتیبانی و خدمات قطعا کاربردی نخواهد بود و گاها شرکتهای معتبر به دلیل پشتبانی بهتر اختلاف قیمت با دستگاهای بدون پشتیبانی خواهند داشت.

فروش کارتخوان

آنتن دهی دستگاه کارتخوان سیار و تفاوت قیمت کارتخوان

مسئله بسیار مهمی است که در ایران به سه بخش 2G,3G,4Gتقسیم بندی میشوند و دستگاهایی که آنتن دهی GPRSقوی تر و بهتری را دارا هستند قیمت بالاتری نسبت به مدلهای دیگر خواهند داشت این دستگاها در سرعت تراکنش تفاوتی چشمگیری دارند.

گارانتی معتبر و تاثیر آن در تفاوت قیمت کارتخوان

شرکتهایی که با گارانتی معتبر دستگاهای کارتخوان را عرضه میکنند و پشتیبانی قوی تر و سریع تر وخدمات بهتری ارائه میکنند اختلاف قیمت خواهند داشت و این موضوع نکته بسیار مهمی درخرید دستگاه میباشد
زیرا شما به موجود بودن قطعات دستگاه و تعمیرکار و تکنسین متخصص مدل خریداری شده باید دقت کنید تا در زمان نیاز به تعمیر به مشکلی بر خورد نکنیدو به سادگی بتوانید تعمیرات لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید که هزینه‌های برجسته بیشتر معمولاً با کیفیت و قابلیت بالاتر همراه هستند. در نهایت، قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یک دستگاه کارتخوان، مناسب‌ترین مدل برحسب نیازها و بودجه خود را انتخاب کنید.
اینجا میتوانید از طریق مشاوران و کارشناسان آرکاپوز بهترین کیفیت و برند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی 24ساعته وگارانتی 12ماهه دریافت کنید.

گارانتی کارتخوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟
Call Now Button